רקע
שני הפלטפורמות הללו (Taboola ו-Outbrain)
מציעות קידום עמודי תוכן באתרים הגדולים בארץ (ynet,mako וכד') ובעולם (cnn וכד').

המלצות התוכן מופיעות מתחת לכתבות התוכן באתרים הללו, בידי אלגוריתם המנסה להתאים רלוונטיות בין המודעה לתוכן.
מתוך מטרה להגביר בצורה משמעותית את התנועה לאתר ולתרום להגברה הפניות (=לידים) שיובילו לצמיחת העסק שלכם.

השיטה העיקרית שבה זה עובד, שיוצרים קמפיין לכל כתבה /עמוד נחיתה מסויים, ויוצרים לאותו עמוד מספר כותרות שונות ותמונות שונות, וזאת ע"מ לראות מה ממיר יותר, ואיזה כותרת/תמונה יותר מושכת ותגרום ללחיצה או להמרה.

שיטת התמחור: תשלום פר הקלקה, חשיפות ללא הגבלה.

זה נראה ככה באתרים –

תצוגת מאמרים בטאבולה

המלצות תוכן אאוטבריין-בynet:

המלצות תוכן אאוטבריין-בynet

טאבולה

  • מינימום תקציב חודשי – 1500 דולר.
  • מינימום תקציב יומי – 75 דולר.
  • ניתן לפלח את הקמפיין לפי מדינות.
  • ניתן לקבוע האם הקמפיין יופיע בסלולר,טאבלט, מחשב או למנוע מחת הפלטפורמות.
  • ניתן לקבוע תאריכי פרסום.
  • תשלום בכרטיס אשראי.
  • ניתן להטמיע קוד המרה.

אתרים בהם ניתן לפרסם ב-Taboola:

אתרי הפרסום בטאבולה

אאוטבריין

  • אין תקציב מינימום.
  • ניתן להגדיר תקציב יומי בדולרים.
  • ניתן להגדיר מחיר מינימלי להקלקה בדולרים.
  • ניתן לפלח את הקמפיין לפי מדינות.
  • ניתן לקבוע האם הקמפיין יופיע בסלולר,טאבלט, מחשב או למנוע מחת הפלטפורמות.
  • ניתן להטמיע קוד המרה.
  • ניתן לקבוע תאריכי פרסום.
  • תשלום בכרטיס אשראי.

חלק מהאתרים בהם הפרסום יופיע ב-Outbrain:

  • בארץ:
    Ynet
    הארץ
    The Marker
    Mako
    One
  • בחו"ל:
    CNN
    ESPN
    BBC
    The Guardian
    The New York Times

ההמלצה שלי לעסקים קטנים ובינוניים

כרגע להתמקד באאוטבריין, שהיא מערכת נוחה לשימוש, ויתרונה בזה שניתן להתחיל בכל תקציב.

מעוניינים להתחיל קמפיין? דברו איתנו.