הרעיון העומד מאחורי צמד המילים 'שיווק ומיתוג' היא לנסות להגיע לכמה שיותר גולשים רלוונטיים שיחשפו למוצר או השירות שלכם ויהפכו להיות לקוחות, בכמה שיותר דרכים מועילות.

אין הכוונה להציף את האינטרנט בחומרים פרסומיים מיותרים, אלא להיפך  – לאתר את המקומות המתאימים ביותר, להכין את חומרי השיווק המתאימים לכל קהל יעד ולפנות אליהם.

לדוגמא:
עסק בתחום 'הפקת בר מצווה בכותל', קהל היעד שלו הינם בני 40+ (כאלה שמרבית הסיכוי שיש להם ילדים בגילאי בר מצווה), שומרי מסורת ודתיים, מתאים לעסק לפרסם בפורטלים המוקדשים לתחום האירועים וכן באתרי תוכן גדולים (ישראל היום,ערוץ 7, דתי פייג' וכד') ע"מ להשיג חשיפה מרבית לקהל היעד הרצוי.

או 'מרפאת שיניים בראשון לציון' – תעדיף להתמקד בפרסום באתרים באזור השפלה וראשל"צ, מאשר לפרסם באתרים כלליים שפחות ממוקדים.

פלטפורמות השיווק:

  • תוכן שיווקי באתרים – כתיבה ופרסום כתבה או מאמר שיווקי מטעם בית העסק שיכלול קישור לאתר, המאמר יכול להיות בסגנון של מודעת יחצנות (לדוגמא: "חברת מדיקס קיבלה את אישור משרד הבריאות למכשירי הרנטגן שלה"), או העלאת מאמר בסגנון הבעת דעה (לדוגמא: "האם אתם בעד או נגד הסכם ממון" הנכתב ע"י עורך דין המתמחה בתחום).
  • הגברת תנועה לאתר בעזרת טאבולה/אאוטבריין – כתיבת מאמר/כתבה באתר הלקוח או באתר אחר, והבאת תנועה אליו דרך קמפיין הקלקות בטאבולה/אאוטבריין (הקמפיינים שלהם מוצגים רק באתרים הכי גדולים בארץ). למידע נוסף על פרסום בעזרת טאבולה ואאוטבריין, לחצו כאן.
  • קמפיין באנרים – שימוש בבאנרים עם המסר השיווקי הרלוונטי, באתרים שונים לפי פילוח תחומי עניין, מילות מפתח, ואזורים.

אנו מתמחים באיתור ופילוח פלטפורמות השיווק הרלוונטיות ללקוח והתאמה למסגרת תקציב הפרסום של הלקוח.

להלן חלק מהאתרים שבהם ניתן לפרסם תוכן שיווקי דרכינו:

 

דה מרקר דה מרקר
הארץ הארץ
ישראל היום ישראל היום
NRG NRG
דתי פייג' דתי פייג'
ביזנעס ביזנעס
ערוץ 7 ערוץ 7